HVRT
Aerodünaamilised
ketaspiduritega rattad on ajanud rattamaailma kihevile, kuid Rondo ei astu
sellest mitte ühe, vaid lausa kaks sammu edasi. HVRT on maailma esimene muutuva
geomeetriaga maantee- ja maastikusõiduks valmis maanteeratas. See on ennekõike
igakülgne võidusõiduratas. Ärge laske selle lisafunktsioonidel end segadusse
viia. Mingeid kompromisse selles vallas tehtud ei ole. See on reageeriv ja
agressiivne. Siiski viisime sisse mõned unikaalsed lahendused, mis teevad selle
ratta teie parimaks igapäevaseks kaaslaseks. Esiteks pakub HVRT võimalust
kasutada suuremahulisi 700c kummist rehve või paigaldada 650b velgedele isegi
massiivsed maantee- ja maastikurehvid, mis muudavad HVRT maantee- ja maastikusõidul
teeaukude hävitajaks. Teiseks saate tänu ainulaadsele Twintip kahvlile muuta
oma sõiduasendit ja reguleerida ratta juhitavust. Esimene seadistus järsemate
nurkade, väiksema raja ja madalama esiosaga on võidusõiduks sobiv valik. Veidi
lõdvemate nurkadega alternatiivne kahvli seadistus, mis sobib suurtele
rehvidele ja/või poritiibadele, on ideaalne ränkadeks ja pikkadeks
kestvussõitudeks.
Nii et kujutage ette olukorda: teete regulaarselt nädalavahetustel kiireid
rühmasõite ja võidusõite, kuid treenimisel soovite liiklusest eemale hoida ja
suvepuhkusel proovida järele ka mõne alternatiive raja. Ainus jalgratas, mis
suudab mõlemat korralikult teha, on HVRT. Ainus, mida vajate, on kaks
rattakomplekti. Teie võistluspäeva komplekt võib olla kõrge profiiliga,
aerodünaamiline ja uhke. Teie teine komplekt võib olla odav 650B, millel on
1,9-tollised maantee- ja maastikurehvid. Selle vahe on tohutu! Me ei räägi siin
tavaliste „kestvussõidu“ maanteerataste detailidest, nagu veidi madalam BB või
natuke paindlikum raam. Me räägime must-valgest, võta-või-jäta
transformatsioonist.